Huawei Ascend P2 Fiyati / Fiyat ve Özellikleri

Unknown | 16:46 | 0 yorum

Huawei Firması Ascend mate, Ascend D2 ve Ascend p1 den sonra önümüzdeki ay yapılacak mobil dünya kongresinde Huawei Ascend P2 yi tanıtacağı söylentiler arasında.Ascend P2 haberi geldikten sonra en çok merak edilen konu Ascend P2 özellikleri ve fiyatı oldu tabiki.Küçük bir araştırma yaptık ve az çok edindiğimiz bilgileri sizinle paylaşalım.

Ascend P2 Teknik özellikleri hakkında biraz konuşmak gerekecek olursa 5 '' genişliğinde bir ekran bekliyorum ben.Zira yeni tüm dokunmatik akıllı telefonlar tavlet PC gibiler ..1280 x 720 bir ekran bekliyorum kapasitif ekran HD olması muhtemel.1.8 bir işlemciye sahip olacağını duydum.4 çekirdekli Quad-core hisilikon.Yazılım olarak 4.1 Belly ya da yeni güncelleme yetişirse 4.2 Belly Android bekliyorum.Bellek kartı için Plus desteği olmayacak.Yani bu ne demek? Ascend P2 hafızasını arttırmak mümkün olmayacak.Ram ise 2GB.

Huawei Ascend P2 Hemen hemen bütün yeni akıllı telefonlarda olduğu gibi arka kısmında 13 MP Full HD bir kamerası cezbedici ama ön yüzünde 1.3 lük bir kamerası mevcut.Bekleme süresi ise 200-250 saat arası diye söylendi.
Ascend P2 hakkında tüm bunların dışında ortalama bir telefon diyebiliriz.Fiyatı rakiplerine göre daha ucuz olacak.Tasarımı ile ilgili süpriz bir model olabilceği konuşuluyor.Beklemek de yarar var bu modeli.

Huawei Ascend P2 Fiyatı / Fiyat ise Açıklama yapıldığı an bu sayfadan öğrenebilirsiniz.

Category: , , , , , , , , ,

0 yorum