Tilkinin söylediği Şarkı Sana Bir Sır Vereceğim Dizisi 19 Temmuz 2013

Unknown | 08:05 | 0 yorum

Sana bir Sır vereceğim dizisinin tilkisi kamp ateşi etrafında söylediği şarkıyı paylaşıyoruz.İşte o şarkı..


Emre Aydın – Afili Yalnızlık Şarkısı ve Sözleri
Ölsem (ölsem), ölsem (ölsem), ölsem… hemen şimdi,
Kaçsam (kaçsam), gitsem (gitsem), kaçsam… tam da şimdi,
Bu kez pek bir afili yalnızlık,
Aldatan bir kadın kadar düşman,
Ağzı bozuk üstelik bırakmıyor acıtmadan,
Bu kez pek bir afili yalnızlık,
Ağlayan bir kadın kadar düşman,
Tuzaklar kurmuş üstelik,
Bırakmıyor acıtmadan
Bitiyorum her nefeste,
Ne halim varsa gördüm,
Çok koştum, çok yoruldum,
Ve şimdi ben de düştüm…
x2
Sövdüm (sövdüm), sövdüm (sövdüm), sövdüm ben dünyaya
Acılara, sokaklara, ait olmaya, insanlara
Bu kez pek bir afili yalnızlık
Aldatan bir kadın kadar düşman
Ağzı bozuk üstelik bırakmıyor acıtmadan
Bu kez pek bir afili yalnızlık
Ağlayan bir kadın kadar düşman
Tuzaklar kurmuş üstelik
Bırakmıyor acıtmadan
Bitiyorum her nefeste
Ne halim varsa gördüm
Çok koştum, çok yoruldum
Ve şimdi ben de düştüm…
x2
Değmezmiş hiç uğraşmaya
Bu kez mecalim yok hiç dayanmaya.. dayanmaya..
Bitiyorum her nefeste
Ne halim varsa gördüm
Çok koştum, çok yoruldum
Ve şimdi ben de düştüm…

Google gelen aramalar Tilkinin söylediği Şarkı sana bir sır vereceğim dizisi,Tilkinin söylediği Şarkı 19 temmuz,Tilkinin söylediği Şarkı dizide,Tilkinin söylediği Şarkı sana bir sır vereceğim dizisi

Category: , , , ,

0 yorum