İstanbul Kültür Üniversitesi Kıvanç Tatlıtuğ Reklam Filmi İzle

Unknown | 07:16 | 0 yorum


İstanbul Kültür Üniversitesi Kıvanç Tatlıtuğ Reklam Filmi
Üniversite seçim aşamasında bulunan öğrencilere Üniversitelerin tanıtım amaçlı yaptığı reklam filmleri yayınlanmaya devam ederken, belkide en büyük atağı Kıvanç Tatlıtuğ’un öğrencisi olduğu İstanbul Kültür Üniversitesi yaptı. İstanbul Kültür Üniversitesinde İletişim Tasarımı Bölümü’nde eğitim gören yakışıklı oyuncu Kıvanç Tatlıtuğ, öğrenim gördüğü okulunun tanıtım filmi için piyano başında ve öğrencilerle birlikte görüntü verdi.


İKÜ Sanat ve Tasarım Fakültesi öğrencileri ve öğretim görevlileri tarafından çekilen tanıtım filminin kısa versiyonu İKÜ Tanıtım Günlerimize seni de bekliyoruz! Sloganıyla yayınlanan reklamı gören genç kızlar sadece Kıvanç Tatlıtuğ için bile bu üniversiteyi seçebiliriz diyorlar



Category: , , , ,

0 yorum